بازاریابی موبایل یک استراتژی بازاریابی دیجیتال چند کاناله است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف از طریق تلفن های هوشمند ، تبلت ها و / یا سایر دستگاه های تلفن همراه آنها از طریق وب سایت ها ، ایمیل ، پیام کوتاه و پیام کوتاه ، رسانه های اجتماعی و برنامه ها است. در سال های اخیر ، مشتریان شروع به جلب توجه (و دلار) خود به تلفن همراه کرده اند. به همین دلیل ، بازاریابان برای ایجاد تعامل واقعی در همه کانال ، همین کار را می کنند. با تکه تکه شدن فناوری ، بازاریابی نیز دچار افت می شود. و برای جلب و حفظ توجه خریداران بالقوه ، محتوا باید استراتژیک و کاملاً شخصی باشد.

وقتی نوبت به بازاریابی موبایل می رسد ، این بدان معنی است که دستگاه ها را به خاطر بسپارید و از بازاریابی SMS / MMS و برنامه های تلفن همراه استفاده کنید. بازاریابی با تلفن همراه هنگام ساخت هر برنامه بازاریابی کوتاه مدت یا بلند مدت ، قطعه مهمی از معما است. از ایمیل ، گرفته تا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، یک کانال بازاریابی موبایل وجود دارد که می تواند به هر بخشی از مخاطبان شما که راحت ترند برسد. برای تأثیرگذاری بازاریابی در تلفن همراه ، شما باید یک تجربه منسجم را که مشتری انتظار دارد ، بسازید - و این می تواند یک چالش واقعی باشد زیرا شما در تلاش برای جذب ، تعامل و حفظ کاربران در سیستم عامل های مختلف هستید.

بازاریابی موبایل با استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای ارتباط برقرار کردن با مصرف کنندگان بیشتر در هر زمان از چرخه عمر مشتری ، می تواند ارزش و تقاضای برند را برای محصولات یا خدمات شما شگفت انگیز کند. موبایل نیز به طور مداوم در حال رشد است. طبق eMarketer ، آمار استفاده از تلفن همراه در مقابل دسک تاپ در ایالات متحده در سال 20 نشان می دهد که مخاطبان فقط تلفن همراه تا سال 2022 به 55.7 میلیون نفر (تقریبا 19 درصد) رشد می کنند و Adweek تخمین می زند که 79٪ از کاربران تلفن های هوشمند تلفن های خود را روشن یا نزدیک داشته باشند همه آنها به جز دو ساعت در روز. امروزه تعداد دستگاه های تلفن همراه در جهان (7/8 میلیارد) بیشتر از مردم (7/1 میلیارد نفر) وجود دارد که این امر تا حدود زیادی به دلیل اشتیاق شدید ما به فناوری جدید است. تحلیلگران داده های سازمان ملل دریافتند که در ایالات متحده ، 71.5 درصد شهروندان بالای 13 سال دارای تلفن هوشمند و 66.5 درصد تلفن های هوشمند در سطح جهان هستند (داده های WorldoMeters U.N. ، GSMA Intelligence). برای استفاده از قدرت روزافزون بازاریابی موبایل ، باید بر ایجاد یک تجربه یکپارچه مورد انتظار مخاطبان خود باشید.

"برای من ، آینده بازاریابی تلفن همراه در اتصال نقاط بین رسانه های آنلاین و آفلاین است. تلفن همراه وقتی همراه با رسانه های سنتی دیگر استفاده می شود ، ابزاری قدرتمند است و باید به عنوان چسبی که همه چیز را به هم متصل می کند ، دیده شود."

- مایک رینولدز ، مدیر ارشد موبایل ، دفتر تبلیغات بین المللی

مشکلات رایج که بازاریابی موبایل می تواند آنها را حل کند
بازاریابی موبایل از این نظر منحصر به فرد است که در زمان واقعی و در همان مکان که به مردم می رسد ، می رسد. علاوه بر این ، فروش بیشتر و بیشتری از طریق تلفن همراه آغاز می شود ، بنابراین این یک بخش حیاتی از هر استراتژی بازاریابی است.

مشکل: مطمئن نیستم مخاطبان من مخاطبان موبایل هستند یا خیر. کاربران موبایل امروز از 7 تا 90 سال دارند (OneAudience). به عبارت دیگر ، تقریباً همه با برخی ظرفیت ها کاربر موبایل هستند. این ترفند دانستن اینکه آنها چگونه از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند ، است. برای تهیه شخصیت های خریدار وقت بگذارید و می توانید در هر مکان به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

مشکل: وب سایت و محتوای من پاسخگو نیست. یکی از اولین قدم ها برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موبایل ، اطمینان از طراحی پاسخگو در وب سایت ، ایمیل ها و صفحات فرود است. با اجرای طراحی پاسخگو ، شما یک تجربه یکپارچه و آسان را درگیر می کنید که باعث جذب و حفظ کاربران می شود.

مشکل: من ترافیک موبایل خوبی دارم ، اما تبدیل خوبی را مشاهده نمی کنم. روش های مختلفی وجود دارد که می تواند برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه شما استفاده شود ، از جمله بهبود سایت پاسخگو و طراحی صفحه فرود و شخصی سازی محتوای تلفن همراه. برای کسب و کارها ضروری است که با افزایش نرخ تبدیل موبایل ، استراتژی بازاریابی خود را در آینده اثبات کنند.

مشکل: من نمی دانم چگونه یک استراتژی تلفن همراه را در برنامه بازاریابی خود ادغام کنم. نکته کلیدی در تعریف هر استراتژی م isثر این است که ابتدا تصمیم بگیرید که موفقیت چگونه به نظر می رسد. ذینفعان اصلی را برای نقشه برداری از استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود ، تعیین چگونگی عملکرد فعلی (در صورت وجود) ، و شناسایی مکانهایی که می توانید پیشرفت کنید ، جمع کنید.

با نحوه تنظیم و حل بهترین معیارهای بازاریابی تلفن همراه خود با کاربرگ ما ، "اهداف بازاریابی تلفن همراه خود را تعیین کنید" بیشتر بیاموزید.
اکنون بارگیری کن
مonلفه های بازاریابی موبایل
بازاریابی موبایل فراتر از پیام های متنی و برنامه های تلفن همراه است. برای داشتن یک تجربه بازاریابی منسجم ، باید طراحی واکنش گرا را در سراسر کشور در نظر بگیرید.

وب سایت های موبایل پسند. محتوای سازگار با موبایل بدون پیمایش و بزرگنمایی رو در روی صفحه قرار می گیرد ، به سرعت بارگیری می شود و از خطاهای خاص تلفن همراه عاری است. مهمترین دلیل برای حفظ یک سایت دوستانه برای تلفن همراه ایجاد تجربه کاربری سازگار و جذاب (UX) است. موبایل UX تأثیر چشمگیری در هر مرحله از چرخه خرید دارد.

پیام کوتاه و پیام کوتاه بازاریابی موبایل پسند

سئو موبایل چیست و چه تفاوتی با سئو دارد؟

بازاریابی موبایل چیست؟

، ,بازاریابی ,تلفن ,های ,موبایل ,یک ,تلفن همراه ,بازاریابی موبایل ,های تلفن ,می تواند ,بازاریابی تلفن

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


کارینووب|طراحی سایت|طراحی سایت در اصفهان John's game Daniel's style مرجع اپل و آی او اس آموزش آنلاین هرچی بخواید Laura's receptions Hollis's info educomputer kazem21 کمک در فروش اینترنتی
دزدگ